Politika kakovosti

TEMELJNA NAČELA IN USMERITVE PODJETJA ZA DOSEGANJE TRAJNOSTNEGA RAZVOJA

 

  • Stalno izboljševanje in posodabljanje sistema vodenja kakovosti.
  • Spremljanje kakovosti procesov in proizvodov za postavljanje ciljev kakovosti.
  • Vzdrževanje partnerskega odnosa z naročniki in dobavitelji v skladu s strategijo podjetja.
  • Skrb za naročnika; izpolnjevanje njegovih zahtev, prilagajanje in preseganje njegovih pričakovanj v skladu z zakonskimi zahtevami, v okolju delovanja.
  • Negovanje pozitivnega odnosa v poslovnem in lokalnem okolju.
  • Stalno izobraževanje in strokovno usposabljanje zaposlenih ter razvoj kompetenc za kakovostno izvedbo storitev in proizvodov.
  • Zagotavljanje varnega in zdravega delovnega okolja.
  • Zagotavljanje virov za izvajanje politike kakovosti.

 

 

 

R4 07-18

Obvestilo o uporabi spletnih piškotkov

Za namen zagotavljanja boljše funkcionalnosti, uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja ter štetja uporabnikov na spletnem mestu uporabljamo spletne piškotke.

Nujni piškotki so potrebni za optimalno delovanje spletne strani, ostali piškotki pa se uporabljajo za prilagoditev vsebin in oglasov ter analizo obiskanosti spletne strani.

Za več informacij si preberite pojasnilo o spletnih piškotkih, kjer lahko vedno zavrnete posamezne spletne piškotke.